Einde reis door Nieuw Zeeland

4 december 2019 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Aan alles komt een eind ,dus ook aan deze reis door een Fantastisch land 👍👍😊😊

Ik heb genoten van mijn reis over deze prachtige eilanden en wat mij buiten de indrukwekkende natuur is opgevallen zijn de mensen ,vriendelijk en zeer schoon op hun land.

op de stranden en op straat en in de natuur zul je geen afval vinden👍👏😊

1. Jo:
    4 december 2019
    Mooie ervaring, Jan. Koester je prachtige herinneringen zo lang mogelijk.👌😘⛰
  2. Jan Nijssen:
    Hallo Jan
    Natuurlijk jammer dat het avontuur weer voorbij is, maar de herinnering blijft gelukkig. Bij terugkomst in elk geval weer een uitdaging, namelijk het inrichten van je nieuwe appartement. We wensen je in daar veel woongenot toe.

Groetjes van Guda en Jan
  3. Anne:
    4 december 2019
    Mooi Jan, draag de herinneringen aan dit geweldige land zo ver weg en toch zo vertrouwd, in je hart met je mee. En misschien kan een fotoboek je daarbij helpen. Hartelijke groet en giede thuisreis later van Anne en Ferry